2012. február 11., szombat

Csak szépen sorban előről

A teljesség igénye nélkül álljon itt pár darab amit tavaly augusztustól sikerült alkotni. 
A megkezdett blokkokból álló takarónak nem találtam képet, és nincs jelenleg megfelelő fényviszony a készítéshez, de amint sikerül arról is töltök fel képeket. Most pedig itt vannak a szerénységeim! :)

Zongora kesztyű barátnőnek :)
Minta: Cabled Mitts

Az első újrakezdés. kaptam négy kis gombóckát és a star wars filmmaraton unaloműzéseként készültek:)

Horgolt virágok ismerősöm kézzel készült táskájára, hogy egyedi legyen.

Az elszámolt hurrikán sapi, első kötés. :) barátom azóta is imádva hordja!

És megint 

SBS Barka-Limonádé-Karnevál Imádtam készíteni! :)

SBS félkész állapotban 

Vancouver Fog unokahúgomnak, már kész a másik fele is! 

Sikeres hurrikán sapi készítés! Imádom! 

Ajándék nyakmelegítő, Lidl-s fonalból. (Meribel) 

Tesztkötöttem. Ennek köszönhetően jött a dac a csavart minta megtanulásához. És elsőre sikerült is! :)

Még mindig tesztkötés. 

Óvodai jelek napja volt a melóban. Ez készült hirtelen! :)

Lover's Knot a nagymamámnak. Barka-Horgoló suli segítségével!

Nyakmelegítő-csuklya. Imádja! Fonal Lidl-Meribel

Baktus
Legújabb kitartásra ösztönző, és sima szemet gyakoroltató darab. Első kötött kendőkezdemény. Fonal Aldi-s zoknifonal! Minta: baktus-scarf

Amigurumi muffin... talán lehet az egész 10 cm is:)


1 megjegyzés:

csibike írta...

Jó kis termés... :) Az amigurumira hónapok óta nincs időm, pedig nagyon tetszik.

Mivel nem találtam hozzád mélcímet, itt szeretném megkérdezni, hogy még mindig akarod-e őt:

http://gyongyblogulany.blogspot.com/2012/02/kek-bogyo-rengetegben.html

Írnál nekem egy mélt vele kapcsolatban? Dönteni kell a sorsáról :)

Köszi szépen!