2013. november 24., vasárnap

Istenátka pulóver

Történt, hogy áprilisban felfedeztem, hogy nekem van fonalam ami nagyon hasonlít a Drops Lima fonalához, és a Drops minták között meg van egy férfi pulóver amit nagyon szeretnék megkötni. Csináltam kötéspróbát (természetesen nem a mintából, csak sima kötéssel) kijött, és neki is kezdtem. Először rossz szemszámot értelmeztem, számomra a mondat azt mondta, hogy szedjek fel 136 szemet és a szélszemeket. Kiderült miután megkötöttem a passzét, és elkezdtem a mintát, hogy nem jó, mert sok a szem. Aztán visszabontottam, elkezdtem újra felszedni, már csak pontosan 136 szemet. Egy fél számmal kisebb tűt írtak a passzéhoz, én 3-assal szedtem fel, viszont a minta számomra a 3,75-s tűvel jött ki szépen... amit szétrágott a kutya a második passzézáskor. Jóóóó, akkor nézzük milyen 3,5-el, elvégre pont félszámot írnak csak. Elkezdtem kötni, de ahogy lenni szokott a lelkesedésem fogyott, néha beleböktem, néha nem, de ha láttam ugyanilyen fonalat akárkinél hirdetve vettem hozzá, mert soha nem lehet tudni. Tegnap végre teljesen kész lett a háta. Igen ám, de nem tetszett nekem az egész... a chartot megszokás szerint olvastam, számomra a kirajzolt sorok csak páros sorok, és a visszáját nem jelölik... hát igen. Kötöttem fél éven át a pulóver hátát, hogy egyszer sem esett le, hogy itt mind a két sor be van rajzolva, ráadásul az egyik balról jobbra a másik jobbról balra értelmezendő. Úgyhogy tegnap újra felszedtem a szemeket. Először április 24-én most pedig november 23-án újra. 7 hónap. De legalább rájöttem...


Ilyen szerencsétlenül nézett ki valamikor júniusban.



ravelry

Nincsenek megjegyzések: